Natuurlijk willen wij dat u tevreden bent over de producten en diensten van Edumar!
Wij zijn doorlopend bezig met het verbeteren van onze producten en diensten.
Daarbij maken we gebruik van klanten die positief kritische opmerkingen met ons delen.
Hebt u opmerkingen ter verbetering van producten of diensten laat het ons weten door dit, bij voorkeur per e-mail te sturen naar: info@GrootVaarbewijs.nl
Ondanks bovenstaande kan het voorkomen dat u een officiële klacht wilt indienen.
Klacht gaat specifiek over Edumar:
U kunt een klacht indienen als u niet tevreden bent over de manier waarop u door Edumar bent behandeld. Ook hiermee helpt u ons om onze dienstverlening te verbeteren.
Het is van belang dat de klacht gaat over uw eigen ervaringen met Edumar.
Verder is het belangrijk dat u niet te lang wacht met het indienen van uw klacht.
Download hier de klachtenprocedure van Edumar.
Klachten met betrekking tot CBR gerelateerde onderwerpen
Voor klachten die betrekking hebben op CBR gerelateerde onderwerpen, zoals bijvoorbeeld de examens, kunt u het best gebruik maken van de klachtenprocedure van het CBR zelf. Ook als het gaat om de (praktijk-)examens die namens het CBR door Edumar zijn afgenomen.
Hiermee bent u ook zelf verzekerd van een meest ‘neutrale’ afhandeling van uw klacht.
Download hier het klachtenformulier van het CBR
Ga hier naar de website van het CBR met informatie over: ‘En klacht indienen’.